.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض مردم تبریز به سفر میرحسین موسوی

ميرحسين موسوي كه قرار بود شب گذشته به تبريز سفر كند به دليل اعتراض گسترده مردم اين شهر، سفر خود را لغو كرد.

به گزارش فارس، ميرحسين موسوي قرار بود ساعت 21:30 پنج‌شنبه شب با پرواز شماره 5206 شركت هواپيمايي آتا به تبريز سفر كند اما اعتراضات گسترده مردم اين شهر وي را مجبور به لغو اين سفر كرد.

مردم انقلابي و خداجوي تبريز كه بعدازظهر امروز در جريان سفر ميرحسين موسوي به اين شهر قرار گرفتند از نخستين ساعات عصر پنج‌شنبه 22 بهمن از نقاط مختلف شهر خود را به فرودگاه بين‌المللي تبريز رسانده و درهاي خروجي آن و مبادي ورودي شهر را مسدود كردند.

ميرحسين موسوي با اطلاع از اعتراضات و محاصره فرودگاه اين شهر توسط مردم، مجبور به لغو سفر خود شد و مسئولان فرودگاه نيز با اعلام اين موضوع از مردم خواستند كه منطقه را ترك كنند.

براساس اين گزارش، مردم تبريز كه در اعتراض به سفر موسوي به اين شهر در محل فرودگاه گرد آمده بودند، با شنيدن خبر لغو سفر وي، به تدريج فرودگاه اين شهر را ترك كردند، اما برخي از آنها همچنان به صورت پراكنده در مبادي ورودي شهر حضور دارند.

مخالفت مردم تبريز نسبت به سفر موسوي به اين شهر كه پيش از اين ادعا شده بود نامبرده جايگاه ويژه در بين مردم اين شهر دارد در حالي صورت گرفت كه صبح روز 22 بهمن نيز موسوي هنگام حضور در راهپيمايي گسترده مردم تهران در سي‌ويكمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي با مخالفت گسترده و شعار «مرگ بر منافق» آنها مواجه و مجبور به گريز از صحنه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.893 seconds.